Logo

Materiały i treści na stronie mają charakter promocyjny, a oferta finansowania społecznościowego, która jest dostępna na platformie, nie wymaga udostępniania prospektu emisyjnego, ani memorandum informacyjnego. Inwestorzy powinni podejmować decyzje inwestycyjne przede wszystkim w oparciu o dane zawarte w arkuszu kluczowych informacji inwestycyjnych, który jest opublikowany i możliwy do pobrania na tej stronie. Inwestowanie w akcje wiąże się z ryzykiem utraty całości lub części zainwestowanych środków. Opis ryzyk związanych z inwestycją znajduje się na tej stronie oraz w arkuszu kluczowych informacji inwestycyjnych.

100% S.A.

Legenda polskiego streetwearu powróciła. Stara hardokorowa jakość, nowe wzory i Wini — wisienka na torcie.

Wartość zebranych zapisów na akcje:

1 598 030
Do pobrania

Wartość zebranych
zapisów na akcje

1 598 030 zł

Maksymalna
kwota emisji

4 499 985 zł

Próg powodzenia:

1 499 995 zł

Liczba
inwestorów

770

Seria
akcji

Imiennych Serii B

Cena jednej akcji

35 zł

Wycena
spółki

10 500 000 zł

Oferowany procent:

30%

Do zakończenia
emisji

zakończona

Koniec:

21.09.2022 23:59

Aspirant!
od 35
Dodatkowo otrzymasz:
  • Jednorazowa zniżka 5%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
Marynarz
od 350
Dodatkowo otrzymasz:
  • Jednorazowa zniżka 5%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
Mat
od 875
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 5%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
Bosman
od 1 750
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 10%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
  • Pasek Stopro
Chorąży
od 5 250
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 10%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
  • Pasek Stopro
  • Ikoniczny tshirt Stopro
Porucznik
od 10 500
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 15%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
  • Pasek Stopro
  • Ikoniczny tshirt Stopro
  • Bilet VIP na zamknięty koncert i premierę kolekcji
Kapitan
od 26 250
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 15%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
  • Pasek Stopro
  • Ikoniczny tshirt Stopro
  • Bilet VIP na zamknięty koncert i premierę kolekcji
  • Czapka z Twoimi inicjałami
Komandor
od 50 050
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 20%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
  • Pasek Stopro
  • Ikoniczny tshirt Stopro
  • Bilet VIP na zamknięty koncert i premierę kolekcji
  • Czapka z Twoimi inicjałami
  • Koszulka polo
  • Impreza u Winiego
Admirał
od 100 100
Dodatkowo otrzymasz:
  • Stała zniżka 25%
  • Dostęp do zamkniętej grupy
  • Puszka paprykarza
  • Skarpety Stopro
  • Pasek Stopro
  • Ikoniczny tshirt Stopro
  • Bilet VIP na zamknięty koncert i premierę kolekcji
  • Czapka z Twoimi inicjałami
  • Koszulka polo
  • Impreza u Winiego
  • Wystąpienie w programie Winiego
Stoprocent Kobieta
Stoprocent i Ty

twórz z nami lidera branży streetwear

Zainwestuj w 100% S.A. i zostań akcjonariuszem jednego z pierwszych brandów streetwear w Polsce.

Inwestuj i twórz.

O STOPROCENT

nasza historia

W 1999 roku jako spółka cywilna 100% stworzyliśmy markę Stoprocent, ponieważ w Polsce nie było ubrań które chcielibyśmy nosić. Bardzo szybko okazało się, że wokół jest mnóstwo osób, które miały podobne odczucia. W ten sposób marka Stoprocent stała się jedną z pierwszych marek streetwearowych w Polsce.

Marka Stoprocent ubierała raperów, sportowców i innych liderów opinii. Była pierwszą polską bezkompromisową marką nieudającą zagranicznej, która nie bała się wyznaczać trendów i przekraczać granic tego co wolno, a co nie.

Nie chcąc zaszkodzić reputacji Stoprocent, w 2021 zawiesiliśmy działalność firmy, ze względu na pandemię i nierzetelnych licencjobiorców.

Właśnie wracamy.

Stoprocent Kobieta

Dlatego w 2022 roku powołaliśmy nową spółkę 100% S.A., wnosząc do niej znak towarowy Stoprocent.

Zreorganizowaliśmy się i wracamy w nowej, jeszcze lepsze odsłonie.

Właśnie reaktywujemy legendarną markę Stoprocent!

STOPROCENT

w liczbach

6 000 000 zł

sprzedaż 100% s.c. w 2016 roku*

13 500 000 zł​

prognozowana sprzedaż 100% S.A. w 2026 roku

5 172 000 zł​

prognozowana EBIDTA 100% S.A w 2026 roku

Stoprocent logo

Wizja

Stoprocent

Sentyment do marki Stoprocent nie zniknął — widzimy to w tysiącach internetowych komentarzy. Fani cenią ubrania Stopro za bezkompromisową jakość, zaskakujące wzornictwo, poczucie humoru i dbałość o szczegóły.

Mając to na uwadze, jeszcze w 2022 roku, chcemy po rocznej przerwie zaoferować pierwszą kolekcję Stoprocent. Z przebudowanym zespołem stawiającym nacisk na specjalistów, ale i indywidualistów niebojących się wyzwań, przejrzystą strukturą biznesową i determinację.

Marka Stoprocent będzie odróżniać się od konkurencji maksymalnie dopracowanymi dropami skoncentrowanymi nie tylko na modzie, ale i bardzo konsekwentnym przekazie stawiającym na wolność jednostki i pasję poznania, jak i komentowania otaczającego nas świata.

BHAG

Być rozpoznawalnym streatwear'owym brandem na świecie, reprezentującym własny unikatowy styl!​

300 mln zł
300 mln zł
Taśma

obrotu rocznie — długoterminowy cel finansowy*

*Spółka nie gwarantuje osiągniecia tego celu finansowego. Inwestycja w startupy wiąże się z ryzykiem. Przed dokonaniem inwestycji powinieneś zapoznać się z dokumentem ofertowym i wskazanymi tam ryzykami inwestycyjnymi.

misja
misja
Taśma

Ubrania to dla nas platforma, przez którą dzielimy się ze światem naszymi poglądami i poczuciem humoru. Stworzenie unikatowych produktów kojarzonych tylko z naszą marką.

KTO Tworzy

nasz team

WiniWini
Adam Romanowski
Adam Romanowski
dyrektor operacyjny i e-commerce
Menedżer z doświadczeniem rozkręcenia influencerskiego brandu i e-commerce.
Maciej Grad
Maciej Grad
dyrektor marketingu
Strateg, ekspert digital marketingu, wykładowca, ex brand manager Semcore
WiniWini
Arleta Matysiak
Arleta Matysiak
główna projektantka
10 lat w branży, łączy design z biznesem. Tworzyła strategie kolekcji, prowadziła badania klienta, projektowała, czuwała nad procesem produkcji i sprzedaży. Ex-senior designer kolekcji sportowych w 4F.
Monika Gromadzińska
Monika Gromadzińska
główna projektantka
absolwentka studiów magisterskich i doktoranckich Wydziału Tkaniny i Ubioru ASPw Łodzi. Od 2013 roku kilkukrotnie prezentowała swoje kolekcje podczas Fashion Week Poland w sekcji OFF.
WiniWini
Wini
Winicjusz Bartków
dyrektor kreatywny, prezes zarządu
Człowiek o wielu odcieniach: biznesman, kontestator, smakosz, obserwator i gawędziarz. Hedonista i jednocześnie muzyk. Prawdziwy fan i wyznawca hip-hopu.
Mariola Bartków
Mariola Bartków
dyrektor finansowa
Od 2002 roku osoba od finansów, administracji, spraw księgowych w firmie Stoprocent. Prowadzi na YouTubie kanał “Ostatnio czytałam”. Filmy ogląda też.

STOPROCENT

Rada Nadzorcza

WiniWini
Matheo

Mateusz Matheo Schmidt

producent muzyczny

Multiplatynowy producent, raper, który ma na koncie współpracę z największymi gwiazdami rapu i muzyki popularnej zarówno w Polsce jak i za granicą. Do filmów muzykę robił też.

Guru Gomez

Guru Gomez

pierwszy OG designer Stoprocent

Główny designer marki Stoprocent, praktycznie od zawsze. Postać wybitnie kreatywnai bardzo kochliwa. Seriale lubi też.

Jakub Żulczyk

Jakub Żulczyk

pisarz - sporadycznie skandalista

Felietonista, pisarz, buddysta z rzadka skandalista. Do filmów pisze scenariusze też.

Zobacz

więcej o nas

Glicz
Glicz
Glicz

Polski

rynek streetwearu

30 mld PLN rocznie

Wartość rynku mody w Polsce
(źródło: KPMG “Fashion Market in Poland”)

10%

Tyle na tym rynku stanowi streetwear (źródło: PwC)

65%

najważniejszych streetwearowych influencerów to osoby związane z muzyką (źródło: Streetwear Impact Report)

Rynek Obrazek

Roadmap

nasze plany

Rynek ObrazekRynek Obrazek

prognozowane

zyski Stoprocent

Pierwszą kolekcję planujemy zacząć sprzedawać we wrześniu 2022 roku. Nie startujemy od zera: mamy wzorniki, pracujemy już nad nowymi designami. Mamy też znaną markę i duże grono jej fanów. Dzięki temu możemy szybciej dotrzeć do klientów.

Dzięki minimalizacji kosztów, już w pierwszym roku działalności przewidujemy dodatni wynik finansowy.

Terminy są orientacyjne i zależne od sytuacji rynkowej. Spółka nie może zagwarantować, że zostaną dotrzymane. Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem.

Wykres przychodów

Dzięki minimalizacji kosztów, już w pierwszym roku działalności przewidujemy dodatni wynik finansowy.

Terminy są orientacyjne i zależne od sytuacji rynkowej. Spółka nie może zagwarantować, że zostaną dotrzymane. Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem.

Tabela przychodów

źródło: dokument wyceny spółki stanowiący załącznik do dokumentu ofertowego emisji, dostępny na stronie emisji; w załączniku wskazane są szczegółowe założenia prognoz wyników finansowych

Nasz

model biznesowy

Ikona wózka

Sprzedaż przez własny sklep e-commerce. Flagowy showroom jako element komunikacji marki, w mniejszym stopniu kanał sprzedaży.

Ikona torby

Zakładana średnia wartość koszyka: 180 zł brutto.

Ikona tarczy

Sprzedaż pierwszej, niewielkiej kolekcji jeszcze w 2022 roku, potem stopniowe zwiększanie liczby modeli i sztuk.

Ikona kamerki

Rozbudowane kanały socialowe, w tym własny kanał YT, oraz intensywna współpraca z liderami opinii publicznej i wybranymi influencerami.

Ikona t-shirt

Wraz ze wzrostem wielkości kolekcji stopniowe skalowanie procesów produkcji i logistyki.

Plany

marketingowe Stoprocent

Telewizor

własny kanał YouTube oraz wykorzystanie zasięgów liderów opinii i wybranych influencerów

Megafon

remarketing odbiorców naszych treści i wyjście do nowych grup
(m.in. sportowcy-amatorzy)

T-shirt

charakterystyczny dla marki luz w komunikacji i zaskakujące współprace z markami i postaciami

Wini

nasze inspiracje

Cenimy Supreme za ich dropy, kolekcje, ekskluzywność, fantastyczne crossy z influencerami.

Patagonia jest dla nas wyznacznikiem jakości, ale też wzorem do naśladowania pod kątem ekspansji z polski na inne kraje europejskie.

Tymczasem od 4F zaczerpniemy podejście proekologiczne, kulturę organizacji, a tym samym relacje pracownicze.

- Winicjusz Wini Bartków

ulica
ulica
Stoprocent logo
1
Ubrania oparte na klasycznym logo marki tzw. tagu. Proste kroje wysoka jakość.
sport
sport
Stoprocent logo
2
To linia, jak sama nazwa wskazuje, poświęcona sportom. Od „Ćpaj Sport” przez kolaborację z Pogonią po dropy dedykowane indywidualnym dziedzinom.
muzyka
muzyka
Stoprocent logo
3
Tu się wyżywamy designersko. Dropy tematyczne, kolaboracje, innowacje + obrażanie złych ludzi.

Dlaczego

nam się uda?

social commerce

wraz ze wzrostem wielkości kolekcji stopniowe skalowanie procesów produkcji i logistyki

renesans deskorolki

i stały wzrost znaczenia kultury hip-hopu

streetwear

jako osobisty środek wyrazu, zauważamy rosnącą popularność marek reprezentujących ściśle ukierunkowane poglądy

społeczne dropy

naszą zjawiskowość upatrujemy w zaangażowanych społecznie dropach, podejmujących nietuzinkowe tematy

Stoprocent dlaczego nam się uda

wiemy, że tęskniliście.

Najlepsze jeansy i bluza w moim życiu to własnie Stopro.
Jakość materiałów mistrzostwo, nie do zajechania
spodzień od stoprocent to najlepsza rzecz którą kupiłem
STOPROCENT! 🔥🔥🔥
Wracaj ze stoprocent, najlepsza marka. Pozdro 🤘
Czekam na 💯 ❗ 👊
Wini kupuje twoje ubrania od 15 lat i mam nadzieje ze uda
ci sie wznowic produkcje
Dawaj stopro Wini! Jak wleci znowu to biore calu komplet!
Pozdro i walcz bo warto!

Dlaczego

warto zainwestować w 100% S.A.

Dlaczego warto zainwestować

Zachowawcza wycena i duży procent oferowany

Oferujemy w emisji aż 30% własności spółki wg wyceny o 2,5 mln niższej niż wycena oparta na zdyskontowanych przepływach pieniężnych.

Mocna marka i silna społeczność

Nie startujemy od zera: wznawiamy kultową markę z lojalnymi odbiorcami.

Wpływ na kierunki rozwoju firmy

Akcjonariusze mogą na bieżąco uczestniczyć w dyskusjach w ramach zamkniętej grupy — nie tylko podczas WZA.

Dostęp do preorderów i limitowanych dropów

Akcjonariusze zyskują wyjątkową możliwość zamawiania modeli jeszcze przed oficjalną premierą danej kolekcji, a także zakupu krótkich serii, które nie znajdą się w regularnej sprzedaży.

Jak mogę

na tym zarobić?

Dlaczego warto zainwestowaćDlaczego warto zainwestować

A do tego w każdej chwili możesz sprzedać swoje akcje!(link do artykułu o sprzedaży akcji)

Powyższa tabela, ma charakter symulacji. Spółka 100% S.A nie gwarantuje osiągniecia zawartych w tabeli wyników finansowych. Inwestycja w spółkę 100% S.A wiąże się z ryzykiem. Przed dokonaniem inwestycji zapoznaj się z dokumentem ofertowym oraz wskazanymi w nim ryzykami inwestycyjnymi.

Wycena

spółki 100% S.A.

Wycena spółki

Wycena metodami DCF i porównawczą

— waga odpowiednio ⅔ i ⅓

12,92 mln zł

DCF (zdyskontowany cashflow)

5,91 mln zł

Metoda porównawcza (wskaźnik P/E
na tle innych firm z sektora modowego)

10,5 mln zł

finalna wycena spółki pre-money

Dokument wyceny stanowi załącznik do dokumentu ofertowego. Przed inwestycją zapoznaj się z dokumentem ofertowym

crowdfunding

inwestycyjny

Graf crwodfundingGraf crwodfunding

Jako 100% SA. oferujemy część naszych akcji.

Kupujesz jedną, trzy albo tysiąc i stajesz się akcjonariuszem. Czyli współwłaścicielem.

Przeznaczamy zgromadzony w ten sposób kapitał na rozwój spółki.

Ikona kontraktu

Crowdfunding inwestycyjny pozwala na zakup akcji firmy. Stajesz się akcjonariuszem spółki, ale otrzymujesz też dodatkowe korzyści. Dostęp do limitowanych dropów to tylko jedna z nich.

Ikona rakiety

Środki zebrane w emisji przyśpieszą rozwój nowej spółki, do której należy marka Stoprocent.

Ikona potwierdzenia

Emisja odbywa się na podstawie przepisów o ofercie publicznej. Bezpieczną płatność online zapewnia TPAY.com.

Ikona bankontu

Zakupione akcje można sprzedać bezpośrednio innej osobie lub firmie.

Ryzyka inwestycyjne

FAQ

Kontakt

Administratorem Państwa danych osobowych jest Emiteo sp. z o.o. z siedzibą w Koszalinie (75-712) przy ul.Wojska Polskiego 24-26. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość wysłaną za pomocą formularza kontaktowego. Szczegółowe postanowienia dotyczące danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności - zapoznaj się z treścią

Discord
Emiteo sp. z o.o. (KRS nr 0000820021) z siedzibą w Koszalinie, adres: ul. Wojska Polskiego 24-26, 75-712 Koszalin, jest dostawcą usług finansowania społecznościowego i posiada zezwolenie na świadczenie usług finansowania społecznościowego (crowdfunding inwestycyjny) wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego (data wydania decyzji - 27.10.2023). Usługi finansowania społecznościowego, oferowane na platformie finansowania społecznościowego Emiteo, nie są objęte systemem gwarancji depozytów ustanowionym zgodnie z dyrektywą 2014/49/UE. Zbywalne papiery wartościowe lub instrumenty dopuszczone na potrzeby finansowania społecznościowego, nabyte za pośrednictwem platformy finansowania społecznościowego Emiteo, nie są objęte systemem rekompensat dla inwestorów ustanowionym zgodnie z dyrektywą 97/9/WE.