Materiały i treści na stronie mają charakter promocyjny, a oferta finansowania społecznościowego, która jest dostępna na platformie, nie wymaga udostępniania prospektu emisyjnego, ani memorandum informacyjnego. Inwestorzy powinni podejmować decyzje inwestycyjne przede wszystkim w oparciu o dane zawarte w arkuszu kluczowych informacji inwestycyjnych, który jest opublikowany i możliwy do pobrania na tej stronie. Inwestowanie w akcje wiąże się z ryzykiem utraty całości lub części zainwestowanych środków. Opis ryzyk związanych z inwestycją znajduje się na tej stronie oraz w arkuszu kluczowych informacji inwestycyjnych.
Legenda polskiego streetwearu powróciła. Stara hardokorowa jakość, nowe wzory i Wini — wisienka na torcie.
Wartość zebranych zapisów na akcje:
Wartość zebranych zapisów na akcje
1 598 030 zł
Maksymalna kwota emisji
4 499 985 zł
Próg powodzenia:
1 499 995 zł
Liczba inwestorów
770
Seria akcji
Imiennych Serii B
Cena jednej akcji
35 zł
Wycena
spółki
10 500 000 zł
Oferowany procent:
30%
Do zakończenia emisji
zakończona
Koniec:
21.09.2022 23:59
Zainwestuj w 100% S.A. i zostań akcjonariuszem jednego z pierwszych brandów streetwear w Polsce.
Inwestuj i twórz.
O STOPROCENT
nasza historia
W 1999 roku jako spółka cywilna 100% stworzyliśmy markę Stoprocent, ponieważ w Polsce nie było ubrań które chcielibyśmy nosić. Bardzo szybko okazało się, że wokół jest mnóstwo osób, które miały podobne odczucia. W ten sposób marka Stoprocent stała się jedną z pierwszych marek streetwearowych w Polsce.
Marka Stoprocent ubierała raperów, sportowców i innych liderów opinii. Była pierwszą polską bezkompromisową marką nieudającą zagranicznej, która nie bała się wyznaczać trendów i przekraczać granic tego co wolno, a co nie.
Nie chcąc zaszkodzić reputacji Stoprocent, w 2021 zawiesiliśmy działalność firmy, ze względu na pandemię i nierzetelnych licencjobiorców.
Właśnie wracamy.
Dlatego w 2022 roku powołaliśmy nową spółkę 100% S.A., wnosząc do niej znak towarowy Stoprocent.
Zreorganizowaliśmy się i wracamy w nowej, jeszcze lepsze odsłonie.
Właśnie reaktywujemy legendarną markę Stoprocent!
STOPROCENT
w liczbach
6 000 000 zł
sprzedaż 100% s.c. w 2016 roku*
13 500 000 zł
prognozowana sprzedaż 100% S.A. w 2026 roku
5 172 000 zł
prognozowana EBIDTA 100% S.A w 2026 roku
Wizja
Stoprocent
Sentyment do marki Stoprocent nie zniknął — widzimy to w tysiącach internetowych komentarzy. Fani cenią ubrania Stopro za bezkompromisową jakość, zaskakujące wzornictwo, poczucie humoru i dbałość o szczegóły.
Mając to na uwadze, jeszcze w 2022 roku, chcemy po rocznej przerwie zaoferować pierwszą kolekcję Stoprocent. Z przebudowanym zespołem stawiającym nacisk na specjalistów, ale i indywidualistów niebojących się wyzwań, przejrzystą strukturą biznesową i determinację.
Marka Stoprocent będzie odróżniać się od konkurencji maksymalnie dopracowanymi dropami skoncentrowanymi nie tylko na modzie, ale i bardzo konsekwentnym przekazie stawiającym na wolność jednostki i pasję poznania, jak i komentowania otaczającego nas świata.
BHAG
Być rozpoznawalnym streatwear'owym brandem na świecie, reprezentującym własny unikatowy styl!
obrotu rocznie — długoterminowy cel finansowy*
*Spółka nie gwarantuje osiągniecia tego celu finansowego. Inwestycja w startupy wiąże się z ryzykiem. Przed dokonaniem inwestycji powinieneś zapoznać się z dokumentem ofertowym i wskazanymi tam ryzykami inwestycyjnymi.
Ubrania to dla nas platforma, przez którą dzielimy się ze światem naszymi poglądami i poczuciem humoru. Stworzenie unikatowych produktów kojarzonych tylko z naszą marką.
KTO Tworzy
nasz team
STOPROCENT
Rada Nadzorcza
Jakub Żulczyk
pisarz - sporadycznie skandalista
Felietonista, pisarz, buddysta z rzadka skandalista. Do filmów pisze scenariusze też.
Zobacz
więcej o nas
Polski
rynek streetwearu
30 mld PLN rocznie
Wartość rynku mody w Polsce
(źródło: KPMG “Fashion Market in Poland”)
10%
Tyle na tym rynku stanowi streetwear (źródło: PwC)
65%
najważniejszych streetwearowych influencerów to osoby związane z muzyką (źródło: Streetwear Impact Report)
Roadmap
nasze plany
prognozowane
zyski Stoprocent
Pierwszą kolekcję planujemy zacząć sprzedawać we wrześniu 2022 roku. Nie startujemy od zera: mamy wzorniki, pracujemy już nad nowymi designami. Mamy też znaną markę i duże grono jej fanów. Dzięki temu możemy szybciej dotrzeć do klientów.
Dzięki minimalizacji kosztów, już w pierwszym roku działalności przewidujemy dodatni wynik finansowy.
Terminy są orientacyjne i zależne od sytuacji rynkowej. Spółka nie może zagwarantować, że zostaną dotrzymane. Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem.
Dzięki minimalizacji kosztów, już w pierwszym roku działalności przewidujemy dodatni wynik finansowy.
Terminy są orientacyjne i zależne od sytuacji rynkowej. Spółka nie może zagwarantować, że zostaną dotrzymane. Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem.
źródło: dokument wyceny spółki stanowiący załącznik do dokumentu ofertowego emisji, dostępny na stronie emisji; w załączniku wskazane są szczegółowe założenia prognoz wyników finansowych
Nasz
model biznesowy
Sprzedaż przez własny sklep e-commerce. Flagowy showroom jako element komunikacji marki, w mniejszym stopniu kanał sprzedaży.
Zakładana średnia wartość koszyka: 180 zł brutto.
Sprzedaż pierwszej, niewielkiej kolekcji jeszcze w 2022 roku, potem stopniowe zwiększanie liczby modeli i sztuk.
Rozbudowane kanały socialowe, w tym własny kanał YT, oraz intensywna współpraca z liderami opinii publicznej i wybranymi influencerami.
Wraz ze wzrostem wielkości kolekcji stopniowe skalowanie procesów produkcji i logistyki.
Plany
marketingowe Stoprocent
własny kanał YouTube oraz wykorzystanie zasięgów liderów opinii i wybranych influencerów
remarketing odbiorców naszych treści i wyjście do nowych grup
(m.in. sportowcy-amatorzy)
charakterystyczny dla marki luz w komunikacji i zaskakujące współprace z markami i postaciami
Cenimy Supreme za ich dropy, kolekcje, ekskluzywność, fantastyczne crossy z influencerami.
Patagonia jest dla nas wyznacznikiem jakości, ale też wzorem do naśladowania pod kątem ekspansji z polski na inne kraje europejskie.
Tymczasem od 4F zaczerpniemy podejście proekologiczne, kulturę organizacji, a tym samym relacje pracownicze.
- Winicjusz Wini Bartków
Dlaczego
nam się uda?
social commerce
wraz ze wzrostem wielkości kolekcji stopniowe skalowanie procesów produkcji i logistyki
renesans deskorolki
i stały wzrost znaczenia kultury hip-hopu
streetwear
jako osobisty środek wyrazu, zauważamy rosnącą popularność marek reprezentujących ściśle ukierunkowane poglądy
społeczne dropy
naszą zjawiskowość upatrujemy w zaangażowanych społecznie dropach, podejmujących nietuzinkowe tematy
Dlaczego
warto zainwestować w 100% S.A.
Zachowawcza wycena i duży procent oferowany
Oferujemy w emisji aż 30% własności spółki wg wyceny o 2,5 mln niższej niż wycena oparta na zdyskontowanych przepływach pieniężnych.
Mocna marka i silna społeczność
Nie startujemy od zera: wznawiamy kultową markę z lojalnymi odbiorcami.
Wpływ na kierunki rozwoju firmy
Akcjonariusze mogą na bieżąco uczestniczyć w dyskusjach w ramach zamkniętej grupy — nie tylko podczas WZA.
Dostęp do preorderów i limitowanych dropów
Akcjonariusze zyskują wyjątkową możliwość zamawiania modeli jeszcze przed oficjalną premierą danej kolekcji, a także zakupu krótkich serii, które nie znajdą się w regularnej sprzedaży.
Jak mogę
na tym zarobić?
A do tego w każdej chwili możesz sprzedać swoje akcje!(link do artykułu o sprzedaży akcji)
Powyższa tabela, ma charakter symulacji. Spółka 100% S.A nie gwarantuje osiągniecia zawartych w tabeli wyników finansowych. Inwestycja w spółkę 100% S.A wiąże się z ryzykiem. Przed dokonaniem inwestycji zapoznaj się z dokumentem ofertowym oraz wskazanymi w nim ryzykami inwestycyjnymi.
Wycena
spółki 100% S.A.
Wycena metodami DCF i porównawczą
— waga odpowiednio ⅔ i ⅓
12,92 mln zł
DCF (zdyskontowany cashflow)
5,91 mln zł
Metoda porównawcza (wskaźnik P/E
na tle innych firm z sektora modowego)
10,5 mln zł
finalna wycena spółki pre-money
Dokument wyceny stanowi załącznik do dokumentu ofertowego. Przed inwestycją zapoznaj się z dokumentem ofertowym
crowdfunding
inwestycyjny
Jako 100% SA. oferujemy część naszych akcji.
Kupujesz jedną, trzy albo tysiąc i stajesz się akcjonariuszem. Czyli współwłaścicielem.
Przeznaczamy zgromadzony w ten sposób kapitał na rozwój spółki.
Crowdfunding inwestycyjny pozwala na zakup akcji firmy. Stajesz się akcjonariuszem spółki, ale otrzymujesz też dodatkowe korzyści. Dostęp do limitowanych dropów to tylko jedna z nich.
Środki zebrane w emisji przyśpieszą rozwój nowej spółki, do której należy marka Stoprocent.
Emisja odbywa się na podstawie przepisów o ofercie publicznej. Bezpieczną płatność online zapewnia TPAY.com.
Zakupione akcje można sprzedać bezpośrednio innej osobie lub firmie.
wiemy, że tęskniliście.
Jakość materiałów mistrzostwo, nie do zajechania
ci sie wznowic produkcje
Pozdro i walcz bo warto!