Materiały i treści na stronie mają charakter promocyjny, a oferta finansowania społecznościowego, która jest dostępna na platformie, nie wymaga udostępniania prospektu emisyjnego, ani memorandum informacyjnego. Inwestorzy powinni podejmować decyzje inwestycyjne przede wszystkim w oparciu o dane zawarte w arkuszu kluczowych informacji inwestycyjnych, który jest opublikowany i możliwy do pobrania na tej stronie. Inwestowanie w akcje wiąże się z ryzykiem utraty całości lub części zainwestowanych środków. Opis ryzyk związanych z inwestycją znajduje się na tej stronie oraz w arkuszu kluczowych informacji inwestycyjnych.
Młodzieżowa piłka nożna potrzebuje zmian, a FC.APP będzie twarzą nadchodzącej futbolowej rewolucji.
Wartość zebranych zapisów na akcje:
Wartość zebranych zapisów na akcje
439 600 zł
Maksymalna kwota emisji
1 000 000 zł
Próg powodzenia:
200 zł
Liczba inwestorów
29
Seria akcji
imiennej serii D
Cena jednej akcji
200 zł
Do zakończenia emisji
zakończona
Koniec:
29.11.2024 23:59
Wycena spółki
24 319 000 zł
Oferowany procent:
3.95%
Jesteśmy twórcami FC.APP — nowoczesnej aplikacji mobilnej, która rewolucjonizuje organizację piłkarskich wydarzeń oraz zachęca dzieci i młodzież do zdrowej rywalizacji na futbolowych boiskach.
Jednocześnie dostrzegamy finansowe bolączki środowiska, dlatego dbamy o osoby odpowiedzialne za rozwój młodych piłkarskich adeptów — dzięki motywacyjnemu modułowi FC.APP ułatwia akademiom i organizatorom piłkarskich wydarzeń pozyskanie niezbędnych środków.
Piłka nożna jest częścią naszego DNA, dlatego konsekwentnie tworzymy aplikację która pomaga tysiącom trenerów, rodziców i młodych piłkarzy oszczędzać czas, energię i pieniądze.
użytkowników
drużyn
źródło: dane własne spółki
akademii piłkarskich Korzystających z FC.APP
zorganizowanych SPARINGÓW & TURNIEJÓW
EUROPEJSKICH krajów,
W KTÓRYCH UŻYTO FC.APP
Chcemy zagospodarować cały polski rynek, a następnie rozwinąć skrzydła za granicą. By przyspieszyć realizację tych zadań, zdecydowaliśmy się na drugą crowdfundingową emisję akcji.
Inwestując w nasz biznes, zyskujesz szansę pomnożyć swój kapitał, a jednocześnie dokładasz swoją cegiełkę do rozwoju sportowego i mentalnego przyszłych pokoleń*.
* Inwestowanie wiąże się z ryzykiem, m.in. braku płynności akcji, braku dywidend, utratą części lub całości zainwestowanych środków. Właściciel projektu będzie dokładał należytych starań, aby działalność spółki przynosiła zyski, przy czym nie może tego zagwarantować.
Aplikacja FC.APP wspiera pasjonatów futbolu w kompleksowej organizacji turniejów i sparingów piłkarskich. Współpracujemy z tysiącami trenerów i kilkudziesięcioma akademiami w całej Polsce, a każdego miesiąca te liczby rosną.
Już kilkadziesiąt procent organizatorów turniejów piłkarskich w Polsce korzysta z FC.APP. Większość z tych, którzy jeszcze tego nie robią, czeka na webową wersję aplikacji — dostępną z poziomu przeglądarki.
Wiemy, jak odpowiedzieć na potrzeby naszych obecnych użytkowników oraz
jak dotrzeć do osób, które jeszcze nie korzystają z FC.APP
Użytkownicy FC.APP mogą:
zarządzać wynikami
i klasyfikacjami
statystyki oraz wyniki zawodników
i drużyn dostępne są na wyciągnięcie ręki
znajdować przeciwników
do sparingów i turniejów
nasi użytkownicy oszczędzają czas,
który spędziliby, szukając przeciwników do sparingów i turniejów
tworzyć terminarze
i harmonogramy turniejów
wszystkie tabele, daty oraz dane
drużyn zbieramy w jednym miejscu
Inspirujemy młodych zawodników
Połączyliśmy świat wirtualny z rzeczywistym.
Stworzyliśmy autorski system, który zachęca dzieci do zdrowej rywalizacji na boisku,
jednocześnie wspierając ich rozwój i potencjalną piłkarską karierę.
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że czasy, gdy sami byliśmy młodymi zawodnikami, spędzającymi każdą wolną chwilę na boisku, minęły bezpowrotnie. Jednocześnie wierzymy, że możemy zarazić następne pokolenia miłością do piłki, opierając się na rozwiązaniach wzorowanych na świecie wirtualnym, w którym młodzi spędzają tyle czasu.
Nasz moduł motywacyjny został zweryfikowany przez specjalistów z dziedziny psychologii sportu dziecięcego — Konrada Czapeczki i Rafała Malinowskiego. Efektem naszej współpracy jest system #DOŁADUJ MOTYWACJE.
Jak to działa?
Każdy zawodnik z subskrypcją PRO otrzymuje własną kartę z odznakami i statystykami, które wzorowaliśmy na rozwiązaniach znanych z popularnych gier wideo. Publiczna część karty zawodnika pokazuje jego piłkarskie postępy, charakterystykę i statystyki.
Z kolei rodzice i trenerzy zawodników mają do dyspozycji własne tablice motywacyjne, poprzez które nadają odznaki młodym zawodnikom.
#DOŁADUJMOTYWACJE tworzyliśmy także z myślą o sponsorach. Karty zawodników zaprojektowaliśmy tak, by sponsor mógł eksponować swoją markę i budować jej pozytywny wizerunek, nie zaburzając funkcjonalności samej aplikacji.
Od ostatniej crowdfundingowej emisji akcji sporo osiągnęliśmy
Nasz obecny model biznesowy
Analiza statystyk pokazała nam, że darmowa organizacja turniejów wyraźnie zwiększa przyrost liczby użytkowników. W efekcie dopracowaliśmy nasz model biznesowy, dostosowując go do rynkowych potrzeb i realiów. Szybko rosnące grono użytkowników daje naturalne możliwości monetyzacji, które wykorzystujemy dwojako:
Subskrypcje organiczne
Indywidualni użytkownicy
Chętni rodzice wykupują subskrypcje.
Za 18 zł złotych miesięcznie (lub 90 zł rocznie) otrzymują dostęp do pełnych wyników i statystyk rozgrywek.
System motywacji
Organizacje
Akademie wdrażają FC.APP wśród swoich zawodników.
Rodzice pokrywają koszt kart zawodników, a my dzielimy się częścią prowizji z akademią.
Sponsorzy
Reklamodawca opłaca karty zawodników w ramach pakietu rocznego.
My wdrażamy karty w akademiach na wybranym obszarze. Akademia zyskuje dostęp do FC.APP, a reklamodawca eksponuje swoją markę.
W Polsce znajduje się około 5000 akademii piłkarskich, w których według
szacunków trenuje 1 mln młodych piłkarzy.
FC.APP będzie twarzą rewolucji
Mimo ogromnych sum, o których mowa w kontekście piłkarskich rozgrywek, dziecięcy i młodzieżowy futbol jest niedofinansowany od lat.
Akademie i kluby, czyli miejsca odpowiedzialne za rozwój kolejnych piłkarskich pokoleń, cierpią na chroniczny brak środków. Pragniemy zmienić ten stan rzeczy, dlatego nasz system motywacyjny zaprojektowaliśmy tak, by organizacje dbające o młode talenty zyskały szansę na dodatkowe źródło przychodów.
Uważamy, że zamiast czekać na zmiany systemowe, należy wprowadzać je oddolnie. Chcemy być twarzą tej zmiany i rozwijając FC.APP, wpływać na modernizację dziecięcej i młodzieżowej piłki w całej Polsce.
Nadchodząca emisja akcji pozwoli nam zrealizować dwa cele
Rozbudujemy zespół
wzmocnimy nasz dział sprzedaży, obsługi klienta oraz działania marketingowe
dodatkowi pracownicy pozwolą nam skuteczniej trafić do nowych użytkowników oraz lepiej zadbać o obsługę
Dokończymy budowę webowej wersji aplikacji
część zebranego kapitału (około 0,5 mln zł) posłuży za zabezpieczenie przyznanego nam grantu
otrzymane środki przeznaczymy na rozbudowę aplikacji webowej, na którą czeka spora liczba użytkowników
Nasz cel na najbliższe lata jest jasny:
Idziemy po wszystkich zawodników w Polsce, a następnie w Europie!
Scenariusz pozytywny, neutralny i negatywny
Chcemy stać się aplikacją pierwszego wyboru wśród organizatorów amatorskich i półprofesjonalnych piłkarskich wydarzeń w Polsce. Mamy plan, jak to zrobić i zaczęliśmy wprowadzać go w życie. Przede wszystkim jednak działamy w myśl zasady „spodziewaj się najlepszego, przygotuj na najgorsze”, dlatego, by zobrazować przewidywane efekty naszej pracy w trakcie najbliższych kilkunastu miesięcy, przygotowaliśmy trzy scenariusze na rok 2025.
Powyższe prognozy zostały opracowane na podstawie historycznych danych sprzedażowych (marzec-czerwiec 2024), testów rozwiązania subskrypcyjnego w akademiach, zmian rynkowych oraz informacji zwrotnych od użytkowników indywidualnych.
Właściciel projektu będzie dokładał należytych starań, aby wskazane prognozy finansowe spełniły się, przy czym nie może tego zagwarantować. Przychody właściciela projektu mogą być mniejsze od tych zakładanych m.in. na skutek takich okoliczności jak brak dostatecznego zainteresowania użytkowników płatnymi funkcjonalnościami aplikacji oraz działalność podmiotów konkurencyjnych.
źródło: dane własne spółki
To my tworzymy FC.APP
Obecnie FC.APP to dziewięć osób, w tym dwóch członków kadry kierowniczej: Rafał Warchoł i Daniel Moczydłowski.
Rafał Warchoł
CEO
Piłka nożna towarzyszy Rafałowi przez całe życie — przez 10 lat sam był zawodnikiem, a ostatnie 12 lat spędził, ucząc się i poznając biznesowe aspekty środowiska piłkarskiego.
Rafał, jako manager, z powodzeniem współtworzył Football Academy — sieć największych spółek piłkarskich w Polsce oraz Spice Gears Academy — projekt przybliżający najmłodszym robotykę, programowanie i projektowanie.
W obu przypadkach dokonał udanych exitów, a dziś w pełni poświęca się FC.APP, bo jak sam mówi: „łączenie biznesu i piłki nożnej to dla mnie największa pasja”.
Daniel Moczydłowski
CTO
Programista i przedsiębiorca. Zdobywał doświadczenie m.in. w TomTom Telematics i Microsoft. W ciągu ostatnich dziewięciu lat założył Appstronauts — software house specjalizujący się w outsourcingu wysoko wykwalifikowanych programistów oraz Data Bridge — spółkę tworząca zaawansowane rozwiązania dla firm z sektora energetycznego.
Od 2022 pełni funkcję CTO w FC.APP, gdzie odpowiada za rozwój produktu i implementacji technologii.
W wolnym czasie konsultuje projekty technologiczne i biznesowe, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem ze swoimi klientami. Zanim w pełni zaangażował się w branżę IT, przez wiele lat trenował piłkę nożną.